sâmbătă, 28 martie 2009

Vine...Vine...Vine.....

Primavara!!!
In sfarsit, dupa o lunga asteptare, azi am simtit prima oara miros de primavara. Am iesit din casa cu ganduri nu tocmai ordoxe si ma indreptam linistit spre magazinul din colt, cand m-a lovit o adiere verde (mama ce epitete am in mine si e dimineataza!!!!) . M-a uitat in sus si am vazut cer senin si soare tanar. M-am uitat in jos (usor stanga , pentru ca chiar sub mine era asfalt) si am vazut verdele crud al ierbii. M-am uitat in stanga si in dreapta si am auzit mugurii de pe ramuri si pasari cantand (desi in spatele lor orizontul era inchis de blocuri cenusii, vederea mea fiind nu tocmai buna, m-am multumit cu aceasta impresie). Mi-am intins privirea inainte tocmai la timp sa nu fiu calcat de o masina care a uitat ca e primavara si intr-un spirit furtuna iernatica circula grabita. Dupa care, nelinistit, am trecut peste bariera de asfalt a strazii si m-am uitat inapoi. Am vazut blocul si geamurile apartamentului nostru si mi-am dat brusc seama ca trebuie sa ma grabesc........ Ce conteaza daca e sau nu primavara?! , cumparaturile trebuie facute deoarece stomacul nu cunoaste anotimpuri. Asa ca nu mai stati sa va ganditi aiurea si hai la munca!!!!! Nu mai perdeti vermea!!!! Ne vom bucura de primavara in concediu la vara sau la iarna :)

2 comentarii:

Ioana (Abe) spunea...

Esti un adevarat poet! :)

Tze spunea...

Asa patesc unii cand sunt pe burta goala :))