vineri, 10 iulie 2009
Viata in spital
FAI - Mamaia - World Elite Aerobatic Formula
FAI - Mamaia - World Elite Aerobatic Formula
- 10-12 IULIE 2009
SCHIMBARE LOCATIE
Din motive fortuite, locatia unde se desfasoara primul concurs de acrobatie aeriana organizat vreodata in Romania sub egida FAI (Fédération Aéronautique Internationale) - FAI Mamaia - World Elite Aerobatic Formula – powered by Honda, programat intre 10 si 12 iulie la Mamaia, este schimbata, competitia urmand a se desfasura in dreptul Cazinoului Mamaia, la beach bar-ul CAFE DEL MAR.
Compania constanteana Regional Air Services – Aerodrom Tuzla multumeste pe aceasta cale partenerilor de la Hotel VEGA (locatia initiala) pentru colaborarea foarte buna de pe toata durata pregatirii evenimentului.
Conferinta de presa programata vineri, 10 iulie 2009, la orele 18.30 ramane la Hotel Vega, ziaristii fiind asteptati pentru a afla ultimele informatii despre desfasurarea evenimentului FAI Mamaia - World Elite Aerobatic Formula.
Regional Air Services – Aerodrom Tuzla, impreuna cu multiplul campion mondial la acrobatie aeriana Jurgis Kairys si Primaria Municipiului Constanta si Consiliul Judetean asteapta publicul larg la noua locatie, in nordul statiunii Mamaia, pe un spatiu de 1km3, situat in fata CAFE DEL MAR, ZONA CAZINO MAMAIA, programul anuntat initial fiind respectat:
- acrobatie cu program impus (aerobatic against time - AAT)
- acrobatie freestyle (aerobatics freestyle – AF)
Vineri, 10 iulie:
Ø ora 15.00 - 16.00 – calificari
Ø ora 16.15 – 19.00 – antrenamente
Ø 18.30 – 19.30 – conferinta de presa (hotel VEGA)
Sambata, 11 iulie:
Ø 11.00 – 12.30 – competitie (fiecare pilot executa proba de 3 minute de freesstyle si 3 minute de acrobatie cu program impus)
Ø 12.30 – 14.30 – pauza
Ø 14.30 – 15.30: Parada aeronavelor Regional Air Services, lansari de parasutisti, zboruri individuale si formatie, demonstratie a Iakarilor Acrobati
Ø 15.30 – 16.30: zboruri-demonstrati e ale avioanelor din competitie
Duminica, 12 iulie:
Ø 11.00 – 12.30 – competitie (freestyle & program impus)
Ø 12.30 – 14.30 – pauza
Ø 14.30 – 15.30: Parada aeronavelor Regional Air Services, lansari de parasutisti, zboruri individuale si formatie, demonstratie a Iakarilor Acrobati
Ø 15.30 – 16.30: demonstratie a avioanelor din competitie
Ø 20.00 – decernarea premiilor – la Cazinoul din Mamaia
Luni, 13 iulie:
Ø 11.00 – conferinta de presa (hotel VEGA)
La aceasta ora si-au facut deja aparitia la Aerodromul Tuzla cei mai multi dintre pilotii invitati, acestia fiind si unii dintre cei mai buni piloti de acrobatie din lume:
Ø Spania: Ramon Alonso - Campion Mondial absolut in 2007, castigatorul competitiei de acrobatie de la Al Ain din Emiratele Arabe Unite / Castor Fantoba, rezerva
Ø Rusia: Svetlana Kapanina - de cinci ori Campioana Mondiala
Ø SUA: Hubie Tolson - Campion National
Ø Marea Britanie: Tom Cassels - Campion National
Ø Ungaria: Zoltan Veres - posesor al recordului mondial pentru cel mai mare numar de tonouri efectuate succesiv
Ø Germania: Philipp Steinbach
Ø Franta: Renoud Escalle
Ø Elvetia: Pierre Marmi
Si, probabil, un pilot din Romania, desemnat de aerodromul Tuzla.
Juriul FAI Mamaia World Elite Aerobatic Formula este format din patru dintre cei mai buni arbitri de aviatie, avizati de FAI:
Ø Quintin Hawthorne, Africa de Sud
Ø John Gailard, Africa de Sud
Ø Kimo Virtannen, Finlanda
Ø Lars Arvidson, Suedia
FAI - Mamaia World Elite Aerobatic Formula este organizat cu sprijinul Primariei Municipiului Constanta si al Consiliului Judetean Constanta.
Promovand, la randul sau, performanta si inovatia tehnica, Honda Trading Romania este sustinatorul principal al evenimentului FAI Mamaia - World Elite Aerobatic Formula. Asocierea cu acest eveniment, ca parte a campaniei de promovare a brandului Honda si a noilor tehnologii Honda pe piata romaneasca, este completata si de prezenta unui pavilion expozitional, in care se vor afla produsele de top ale marcii japoneze: Honda Legend, Accord, CR-V si Civic Type-R. Implicandu-se activ in sustinerea performantei de inalta clasa, Honda Trading Romania demonstreaza inca o data publicului spiritul competitiv ce sta la baza sloganului „Honda - The Power of Dreams”.
Evenimentul aviatic este sustinul si de real,- Hypermarket - unul dintre cei mai mari retaileri la nivel mondial - ca parte a campaniei de sustinere a expansiunii pe piata romaneasca si pe cea constanteana unde, pe 2 aprilie 2009, brandul german a sarbatorit deschiderea unei noi reprezentante, pe bulevardul Aurel Vlaicu 168. Implicarea in organizarea FAI Mamaia World Elite Aerobatic Formula vizeaza o comunicare mai activa cu clientii - prin derularea unor campanii neconventionale si asocierea cu imaginea performantei, in orice domeniu de activitate.
ASTRA-UNIQA este un partener important pentru organizarea de evenimente de imagine si responsabilitate sociala, care si-a reconfirmat interesul pentru mitingurile si concursurile de aviatie sustinand, in calitate de asigurator, FAI Mamaia - World Elite Aerobatic Formula. ASTRA-UNIQA, societate care beneficiaza de o indelungata experienta pe piata nationala si internationala a asigurarilor, este, in prezent, cea mai mare companie dupa volumul capitalului social si una dintre primele companii in ceea ce priveste cifra de afaceri din Romania.
Ca si in anii anteriori, organizatorii conteaza pe sprijinul Primariei Municipiului Constanta si al Consiliului Judetean, dar si pe cel al organizatiilor administratiei locale, care isi dau concursul pentru buna desfasurare a evenimentului: Directia Politiei de Frontiera Constanta, Centrul 39 de Scafandri, Inspectoratul Municipal de Protectie Civila, Brigada de Pompieri Dobrogea - Constanta si Politia Rutiera Constanta.
Parteneri media: Antena 1, Antena 3, National Geographic Channel, TVR1, Radio ZU, Radio Sky, Radio Vacanta, Radio Constanta, Playboy, Top Gear, Flacara, For Rich Only, 7 Seri, Pilot Magazin, Fly Level, Romanian Spotters.
Criza pe intelesul tututror
Cei 10 pasi ai crizei financiare, pe intelesul tuturor:
1. Ion are o crasma. Pentru a-si spori vanzarile, el decide sa le ofere clientilor (majoritatea - betivani neispraviti) bautura pe datorie. Isi noteaza cu grija datoria fiecarui client, tinand astfel un bilant al creditelor acordate. Pe masura ce se raspandeste vorba ca Ion te serveste acum in schimbul promisiunii de a plati in viitor, numarul clientilor creste, iar vanzarile de bautura asisderea. Pe faza, Ion profita de ocazie si scumpeste tuica si berea.
2. Un consilier bancar abil isi da seama ca afacerea lui Ion este de viitor si ii acorda acestuia un credit pentru dezvoltarea carciumii. Creditul este garantat cu creantele acumulate de Ion - promisiunile de plata ale betivanilor care ii trec pragul.
3. Superiorii consilierului bancar - baieti destepti, cu indelungata expertiza in mobilizarea resurselor financiare - refinanteaza creditul acordat lui Ion prin emisiunea a trei tipuri de obligatiuni, garantate desigur cu datoriile alcoolicilor: BEAUBOND, BEATBOND si VOMITBOND.
4. Aceste titluri financiare sunt cumparate si tranzactionate apoi pe piata internationala. Multi investitori nu inteleg ce inseamna aceste obligatiuni si cu ce sunt garantate. Cu toate acestea, cererea pentru ele creste, alimentata de cresterea continua a cotatiilor.
5. Intr-o buna zi, cu toate ca preturile continua sa urce, managerul de risc al unei banci (concediat ulterior, fiindu-i reprosata atitudinea pesimista) decide ca este timpul sa ceara plata datoriilor acumulate de betivii care frecventeaza crasma lui Ion.
6. Datornicii nu au cum sa plateasca. Ion nu isi poate rambursa creditul contractat de la banca si intra in faliment.
7. Obligatiunile BEAUBOND si BEATBOND isi pierd 95% din valoare. VOMITBOND sta ceva mai bine, valoarea ei stabilizandu- se dupa o prabusire de 80%.
8. Furnizorii carciumii lui Ion intampina serioase dificultati financiare, dupa ce clientul lor a inchis portile si dupa ce obligatiunile in care investisera masiv si-au pierdut valoarea. Furnizorul de tuica este preluat de o firma concurenta, iar fabrica de bere intra in faliment.
9. Banca este salvata de la faliment de catre guvern, in urma unor consultari dramatice intre partidele politice.
10. Fondurile necesare acoperirii pierderilor sunt obtinute prin impozitele platite de catre persoanele care nu consuma alcool.
joi, 9 iulie 2009
Operatiunea "Caloriferul Indaratnic"
A fost si munca si gandire si distractie, ca sa zic asa, precum si dezordine generalizata. Mai jos o sa pun o poza cu o inventie facuta ad-hoc care ne-a ajutat enorm de mult, iar cel care ghiceste la ce a folosit are o bere de la mine, la fel si cel care da cel mai zgubilitic raspuns.