vineri, 24 aprilie 2009

Sa fim din nou copii

Duminica , la ora 15:00 in fata Parcului Tineretului, ne intalnim sa ne aducem aminte de jocurile copilariei : facem gasca si iesim la leapsa la ratele si vanatorii la frunza etc.
Aceasta propunere nu imi apartine, e ideea Elenei (o stiti din Iron City, deoarece va serveste de fiecare data cu drag si bere).
Pe langa acestea eu mai propun: Tara,tara,vrem ostasi!, Lapte gros, etc. Mi se parea prea zgubilitic ca sa nu mergem. Nu e ceva organizat oficial, e ceva intre noi cei care ne intalnim acolo. Poate si un aparat foto :D sa ne prinda in ipostaze inedite ;)

11 comentarii:

leprecaun spunea...

Foarte tare!!!! O ideee excelenta... sunt sigura ca pana atunci mai venim cu ceva idei.. :-)

Bubu spunea...

mai propun: 1 2 3! la perete stai! ; ascunsa etc...si imi mai vin mie idei:P:D

Unknown spunea...

hotii si vardistii, sotron, elasticul, de-a baba oarba (asta ar fi chiar tare :D ), podul de piatra...

Ioana (Abe) spunea...

da da! Super tare!

tze spunea...

vin eu cu aparatul foto :D

Bubu spunea...

mai are cineva coarda???:-S

Michelle spunea...

Da, e o idee buna,eu termin serviciul la ora 16,nu cred ca va fi prea tarziu sa ajung!Cred ca va fi foarte distractiv!:))

Fram spunea...

@melrwen-baba oarba sa joci tu in tot Tineretului :))
@Bubu-cand vom gasi un perete prin parc :P
@Tzetze-mumai tu?

@lumea care vine-poate apar si eu

DeepBlueSunshine spunea...

Vin şi eu cu aparatul foto! Şi cu chef de joacă :)

AdrianPop spunea...

Data trecuta a iesit cam asa : http://picasaweb.google.com/adrianpop09/20090405Tineretului#

Unknown spunea...

@Fram: de ce, ti-e teama sa nu pici in nas si sa devii Rudolph?:P :D
@Bubu: eu am coarda :D