vineri, 3 aprilie 2009

Socant, exploziv , incredibil, uluitor

In urma interpelarilor online si telefonice primite in ultimele zile de la mai multi zgubi si nu numai si in urma reactiilor foarte variate ale celor cu care m-am intalnim , am decis sa pun aici niste poze cu subsemnatul, pentru ca cei ce nu m-au vazut in ultima vreme sa evite eventualele boli cardiace cu care se pot alege.




Va aduc aminte urmatoarele:




In curand va aparea continuarea acestui articol intitulata: " Cresterea si descresterea parului meu. O istorie a scalpului romanesc cu motive si momente inedite"

8 comentarii:

Anonim spunea...

ce sa spun????????????????
e bine ca stiu cum arati la suflet,asa ca pot spune ca esti un tip care arata mereu bine!

dar, totusi, ia , fiule, un distonocalam cu tine, pt persoane mai sensibiloase.
encarta

Unknown spunea...

Deci asta este explicatia pentru incalzirea vremii: reflectarea razelor de soare si de luna pe luciul salpului de Zgubilitic!

Unknown spunea...

Scalp, nu stalp. A naibii tastatura.

Ioana (Abe) spunea...

'ai de capul meu ce fatza ai!!! Doamneee!!! Nu mai vin de Paste! Nu mai vreau sa te vad 3, 4 , 5 luni...pana nu iti creste podoaba capilara la loc! :))))))

Glumesc! Sa te dai cu crema de soare sa nu te arzi pe chelie! :)

Actzipild ....te intelegem! Si mie mi-au tremurat mainile...socul e prea mare! A trebuit sa stau intinsa juma de ora sa-mi revin!

Anonim spunea...

Ma bucur ca ai postat poze. Riscam sa trec pe langa tine si sa nu te recunosc... :-D

Michelle spunea...

Haideti,mai,ca nu-i chiar asa de rau cum credeam! Cand l-am vazut prima dat,i-am zis ca are fatza de faraon!:))))

Michelle spunea...

Oricum, trebuie sa recunoastem ca finul a dat dovada de curaj ! Si asteptam cu nerabdare si episoadele urmatoare!

zgubi1 spunea...

data viitoare nu mai rad parul si marul :)