luni, 4 mai 2009

Veste proasta... zic eu :-)

Dragi zgubilitici,
din pacate am sa va dau o veste foarte proasta.. iesirea programata pentru weekendul urmator in Curmatura, cu ocazia zilei mele de nastere, se anuleaza! Am primit azi vestea cum ca pe data de 8 voi pleca din tara pentru o perioada nedeterminata :-(
In caz ca totusi doriti sa mergeti, locurile in Curmatura sunt inca blocate (19 locuri), eventual imi spuneti, ca sa sun in Curmatura sa confirm cazarea..
Sper sa apucam sa ne mai vedem la o bere inainte de plecare... :-)

7 comentarii:

Michelle spunea...

Pacat,mare pacat...Dar, asa cum ziceaipoate ne vedem inainte de plecare la o bere!Sa ne spui unde si cand,eu ma bag!

zgubi1 spunea...

PAPANASI, PAPANASI PAPANASI ;)

leprecaun spunea...

daaaa, Papanasii sunt pe to do list!
Facem, si bem si-o bere cu ocazia papanasilor!

varverica spunea...

Deci Gaza nu e singurul care nu poate ajunge la ziua ta :))

Ce bine ca inainte de plecare ai jucat in episodul "Aventura si necunoscut pe litoral, printre dealuri, la vestigii, in Ghost Town, in lanul de rapita, in carciumioare si in Blue Simba"!

Fram spunea...

lasa, tanti, cand te intorci mergem si in munti, momentan imprieteneste-te bine cu arabetii...:-)

zgubi1 spunea...

buni papanasi, mai vreauuuuuu!!!

Michelle spunea...

Da, foarte buni papanasii! Si atmosfera a fost faina, pacat ca n-am putut sta mai mult:(