marți, 16 iunie 2009

Green Fair si Parcul Artelor

Dragilor,

Eu sunt relativ noua printre voi si va cunosc mai mult din vedere ... si asta doar partial.

Vlad mi-a facut onoarea de a ma invita alaturi de voi pentru a va invita la randul meu la un eveniment de weekend.

Parcul Artelor se numeste evenimentul/festivalul si o sa fie in acest weekend (19-21 iunie), de dimineata (adica de pe la 11, da?) pana seara cu o serie de evenimente care includ proiectii de filme, concerte, teatru, expozitii de pictura, fotografie si multe asemenea despre care puteti citi detaliat aici, adica la mine acasa :)

Eu scriu, recunosc cu nerusinare, si pentru a va atrage atentia ca in toate aceste zile, in cadrul evenimentului (la capitoul activitate permanenta), puteti gasi Green Fair - un targusor de handmade la care am fost invitata sa particip incepand cu aceasta editie.

Va astept cu drag!

Niciun comentariu: