luni, 29 iunie 2009

Joi'N - the final act

Joia trecuta am ajuns (din intamplare) in club Nautilus la ultima seara folk organizata de Daniel Fat in acesta stagiune . A fost super, super, super. Seara a inceput cu gazda noastra, dupa care a urcat pe scena Alina Zaharia, a carei mama a castigat multi fani datorita vocii ei ( a cantat impreuna cu Alina), si care ne-a surprins pe toti. Cam dupa acest moment m-am prins ca am camera pe telefon asa ca am inceput sa mai filmez una-alta. Ordinea filmarilor este cronologica. Imi cer scuze pentru calitate - dupa bere , bere si iar bere ....... eram cam defocalizat :)
Asa ca iata pe scurt ce si cum:

Niky Oagan:



Iulia Gusatu:



Cantos:



Horia Stoicanu - ultimul lui album se cheama De Verde si nu se refera la ecologie ;) :



Radu Captari - a cantat cu o tenta mai de rosu ;) :




PS: Am fost tinuti "ostatici" cu muzica buna pana cand oboseala ne-a convins sa platim "rascumpararea" (intrarea a fost libera , iesirea insa nu ) si sa plecam spre casa.

Niciun comentariu: