vineri, 27 februarie 2009

Cantec.....pentru noi

Aseara am fost la patinuar in Dr.Taberei cu prietenii zgubilitici. Ca de obicei, dupa cele cateva ture date cu mare aplomb, ne-am oprit la un suc si am aflat ca Dl.Actzipild si-a facut un blog personal pe care a pus si poze ( asa s-a laudat el!). Acest lucru mi-a ambitionat firea foarte competitiva si am decis sa postez si eu un filmulet pentru voi....

Asa ca, dragi Zgubilitici si Zgubilitice, in prima audienta pe internet, inregistrata la Braga-City, va va canta o Zgubilitica!!!!! Enjoy! Sau pe romaneste : "Sa ascultati cu placere!"



3 comentarii:

Cristinelu' spunea...

Adinutza noastra live and unplugged! You go girl! :D

Adrian spunea...

Bravo Adina! nu stiam ca ai o voce asa frumoasa.
Keep up the good work!

adina spunea...

mai zgubi1 ... adu-ti aminte ca atunci nu eram in stare nici macar sa vorbesc (raceala, bat-o vina...) ... oricum multumesc pentru surpriza ... atat pentru cea de acum, cat si pentru cea din momentul inregistrarii - chitara de la voi e cea mai prietenoasa din lume si din univers :))