miercuri, 18 februarie 2009

De inceput....

Uf!!! Greu e sa scrii!!! Dar tot trebuie sa o faca cineva si cum mie mi-a venit ideea, am de gand sa ma sacrific.............. Care idee??? Simplu: ideea de a face un blog de grup, pentru toti cei interesati, care sa ni se adreseze si care sa ma scuteasca pe mine (si nu numai) de stresul telefonului mobil. Asa ca iata m-am apucat de lucru. Astept idei, colaboratori, ajutoare, etc. Pe acest blog se poate posta cam tot ce ne trecete prin cap, indiferent de cat de ZGUBILITIC este.
Bafta la scris !!!!!

6 comentarii:

Anonim spunea...

Iata primul blog-job de acest gen! Felicitari!
Mie imi place sa scriu si fac asta cu o mare dibacie a degetelor respectiv digital, dar nu si cu a mintii iscusinta se pare.
Concluzie: Vlad, esti foarte tare frate! Te voi vizita!

Eu (Varu')

Cristinelu' spunea...

Sa fie intr-un ceas bun! :D

Cristinelu'
P.s. nu ma lasa sa-mi introduc numele...d-aia apare anonimul spunea...

Cristinelu' spunea...

Sa fie intr-un ceas bun! Hai baga mare la scris, ca doar asta inseamna sa tii un blog, tu scrii, noi ne dam cu parerea :D

Cristinelu' spunea...

By the way ce facem Sambata, unde mergem? Facem ceva? Daca sunt oameni care vor, sa ne adunam sa luam o masa undeva...

Octavian Enachescu spunea...

Pff numa' la mese si localuri va sta gandul :P
Hai sa mergem la Boema :)) ca deja suntem iubiti p-acolo :))))). Hai dreaq undeva in aer liber :D, sa ne ninga, sa ne bata vantul, sa ne ude ploaia si lacrimile ospatarilor fara de noroc de spaga si apoi sa ne intrebam: "de ce draq este asa bun vinul fiert???" :)))

Ioana (Abe) spunea...

ca bine zici Tze!