joi, 19 februarie 2009

Hmm... Si acum ar trebui sa spun si eu ceva nu? :))

Ok.. pai..............

Zgubiliticii zgubilitacesc zgubilitaceala zgubilitacind zgubiliticile.

Pff ce greu a fost :)) De aici incolo va fi muult mai usor :))
Va sugerez tuturor achizitionarea unei biciclete, se apropie vremea calda si ar fi pacat sa ratam cateva ture in grup :)) va dati seama ce distractiv ar fi?? :))plus ca facem miscare si mai iesim din starea de letargie specifica orasului :P
Am putea face sedinte foto in grup :) bagam o tema comuna si vedem ce iese :)) cu cat mai multe aparate foto cu atat mai multe idei si viziuni personale asupra temei alese ;)
iar in rest nu stiu... vedem pe parcurs :)

4 comentarii:

Ioana (Abe) spunea...

Da da!!! Imi place ideea cu sedinta foto in grup!!! Ma bag si eu...cu aparat cu tot!

mushu's blue world spunea...

mai, eu nu am super aparat, dar la cat sunt de simpatica (si mai ales "modesta") ma pot lasa pozata... :P

Ioana (Abe) spunea...

corect!!! propun sa organizam o sedinta foto in grup cu tema comuna "Ionica" sa vedem ce viziuni personale are fiecare si ce iese =))

Octavian Enachescu spunea...

o sa iasa o chestie de mici dimensiuni :))))))
propun ca tema : : "Ionici, pitigoi, vrabiute si alte pasarele mici! " :)))) tabloid de primavara :))))( ce rautacios sunt :( )