vineri, 20 martie 2009

Excursie la Cetatile Dacice

Dragi zgubilitici si zgubilitice, nu stiu ce aveati voi de gand sa faceti pe 1 mai, insa eu va propun urmatoarele: se organizeaza o excursie de 4 zile la cetatile dacice din Muntii Orastiei. Detaliile organizatorice sunt urmatoarele:

30.04 Plecare din Bucuresti pe la 8.00 pe traseul: Bucuresti – Pitesti – Ramnicu Valcea – Sibiu (oprire pentru pranz) – Cetatea Capalna - Orastie. Cazare Orastie sau Geoagiu Bai.


1.05 Dupa micul dejun vizita la Cetatile Costesti si Blidaru. Cazare Orastie sau Geoagiu Bai.

2.05 Mic dejun. Vizita la Cetatea Sarmizegetusa Regia. Cazare Orastie sau Geoagiu Bai.

3.05 Dupa micul dejun plecare spre Densus (vizitarea bisericii) si apoi spre Petrosani (oprire pentru pranz). Vizita la Pestera Polovragi. Sosire in cursul serii in Bucuresti.


Alte detalii: special pentru noi, daca mergem mai multi din grupul de zgubilitici, organizatorii fac un "detour" in una din zile si ne duc la Piatra Rosie, cetatea fortareata din munte, un loc in care aproape ca nu s-a sapat nimic, din cauza locatiei destul de ciudate (cuib de vulturi ar fi cea mai potrivita descriere; daca se merge si acolo, plecarea va fi de joi, nu de vineri, deci de pe data de 29 aprilie)
De stat se va sta in hotel, ei zic Orastie sau Geoagiu, eu voi pleda pentru Geoagiu pentru ca in primavara trecuta a fost minunat acolo. De costat, costa in functie de cati suntem, anul trecut a fost undeva in jur de 400RON (nu mai tin minte exact) asta insemnand cazare (mic dejun inclus) si transport.
In mare, ar fi cam ca o iesire pe munte ceva mai altfel, in fond, chiar daca nu au inaltimea Bucegilor, Muntii Orastiei tot munti sunt iar pana la cetati se cam urca, mai ales la unele din ele :D

Pentru cei care vor sa vor sa vada poze de anul trecut, le gasesc pe profilul meu de hi5, in albumul "cetatile dacice aprilie 2008".
Credeti-ma ca merita...

3 comentarii:

adina spunea...

initiativa este de apreciat ... putina diversitate nu strica ... din pacate nu am cum sa merg pt ca imi doresc sa ajung si pe acasa. pastele nu il fac cu ai mei fiindca vreau sa merg la munte, dar le-am promis ca saptamana urmatoare voi fi la arad. credeti ca am putea repeta/organiza drumetzia si in vara?

zgubi1 spunea...

E 1 MAi muncitoresc. Suna foarte interesant. Nu pot da un raspuns pe loc ca depinde de cum bate vantul prin buzunare, dar pe mine ma tenteaza. Da Doamane sa am cum!!!!!!!! Cat pentru Adina: mai e un weekend intre paste si 1 mai - deci s-ar putea sa poti merge (zic eu si ma fac ca nu ma vede nimeni). Dar cum mai e pana aunci mai traim si mai vorbim, pana cand ne lamurim

Unknown spunea...

in vara, asa cum v-am ami zis daca imi amintesc bine, se organizeaza o tabara de doua saptamani, undeva pe la inceputul lui august
corturi, autogospodarire, dusuri ecologice la purtator,, chitari, foc de tabara, lapte dulce si cu miros de brad proaspat muls de la vacutza unui nene foarte batran si foarte fain, palinca adevarata pentru amatori de la acelasi nene, branza la fel de dulce ca laptele, mure, veveritze, ursi, vipere (doar in sarmizegetusa), un rau care din cand in cand se incalzeste de la soare destul cat sa poti sta ca o ratza pe pietre cu o bere intr-o mana si o tigara in cealalta...etc etc etc (asta ca sa va conving sa va organizati de pe acum concediul :D )