miercuri, 18 martie 2009

Lenea trece , lenea vine

Cu greu imi conving degetele sa scrie, dar incerc.....incet...incet....cate o litere.....cate o jumatate de idee. Mi-a venit un gand: ce-ar fi sa nu mai scriu, ca mi-e lene? O fi bine ? O fi rau? Mi-e prea lene sa ma hotarasc. Misc din mouse si incerc sa fac ceva. Orice. Dar nu imi vine. Pacat ca lenea nu doare, as fi atat de activ.............. cel mai activ.
Pacat ca nu putem exporta lene , am fi cu totii atat de bogati!!! Adio criza, ar merge economia atat de bine!!!!



Tie ti-e lene? Ai curaj sa recunosti? Hai fa un efort si spune lucrurilor pe nume: "LENE". E greu la inceput ca nu te lasa, te tine de gat si te imoblizeaza. Trebuie sa lupti sa poti zice :"Mi-e LENE!!!" si daca mai trebuie sa si scrii e deja o fapta eroica. Hai fi Erou si recunoaste!!!!!


Suferim de lene si asta ne ocupa tot timpul!!!



5 comentarii:

DeepBlueSunshine spunea...

Poate unii sufera de lene, altii nu-si vad capul de treaba! :p

mushu's blue world spunea...

eu tre sa recunosc ca fac tot posibilul sa imi respect lenea asa cum trebuie :P
desi la munca e cam dificil, ca sunt altii care ma tin in priza, independent de dorinta mea.

Ioana (Abe) spunea...

Un prieten de-al meu a spus ca "lenea e ca femeia: te face sa te simti bine dar iti mananca timp si bani"

Adevaru e ca si mie mi-a fost o lene ieri...crunta! Ma bucur ca am dat-o la altii :))

zgubi1 spunea...

PARERA MEA
Pt. Ella: Si eu muncesc de nu mai stiu de mine, dar am observat ca munca e doar un tratament temporar, dupa ce faci o pauza trebuie sa mobilizezi serios ca sa o iei de la capat, chiar daca in urma unei rutine zilnice vine mai usor (asta se poate verifica la sfarsit de concediu).

DeepBlueSunshine spunea...

Da, temporarul asta e "relativ" (ceea ce-mi aduce aminte de teoria relativitatii in varianta Orca - prietenii care au fost atunci in Hasmas stiu de ce :))
Ideea e ca daca esti ai o groaza de chestii de facut, trebuie sa te mentii in priza, altfel, numai gandul la lene si te moleseste...nu e productiv. Dar in rest, da, de acord...uite, din seara asta lenevesc... tot temporar:)