luni, 9 martie 2009

Paste

Ce ziceti de Garofitza pentru Paste ??????????????? Vretiiii?. Azi vine Nea Gogu in Buc si va vb Ura cu el. Pentru cei ce nu stiu in Garofita se ajunge, daca nu 100%, macar 95% din drum cu masina.

29 de comentarii:

Cristinelu' spunea...

Eu merg.

Ura spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Ura spunea...

Am vorbit cu Gogu acum 10 minute si ne asteapta cat mai multi ca sa putem inchiria cabana.
Pana acum au mai confirmat:

Iustin
Giolgau si Nicol
Vlad si Daciana
Iubita si subsemnatul

Pretul de cazare este de 15 RON (pomana)de persoana/noapte.
Gogu asteapta un raspuns cat mai repede posibil ca sa anunte la club,sa nu mai trimita si ei un alt grup.Pt. alte detalii si amanunte va stau la dispozitie subsemnatul si Vlad Mihailescu (aveti telefoanele noastre).

P.S. Saptamana asta ma gasiti intre orele 21:00 si 10:00

Ioana (Abe) spunea...

Si noi si noi! Abe si Alex!

Ioana (Abe) spunea...

si mai aducem cu noi inca 3 prieteni de gasca! :)

Ana - Maria spunea...

Cate zile se sta???

zgubi1 spunea...

gica vine 99,99%. am vb cu el la telefon, la fel si groapa la fel

Ioana (Abe) spunea...

Da chiar! :)) De cand pana cand?

Anonim spunea...

luati-ma si pe mine in calcul ... e drept ca la mine la serv inca nu s-a facut planificarea pentru perioada aceea, dar sper sa gasesc, printre colegi, oameni care sa ramana in bucuresti pentru ca o zgubilitica sa poata pleca la munte :)) Oricum e riscul meu si mi-l asum. Voi spuneti cat si cand trebuie sa dam avansul ...

zgubi1 spunea...

de vineri seara pana luni seara? sau de sambata dimineata pana luni seara? cam astea cred ca sunt variantele.

Ura spunea...

Acum am vb cu Gogu si totul este K cu o singura conditie... sa viram 800 RON contul asociatiei Romania Pitoreasca in maxim 2 sapt.Din cati mi-au confirmat pana acum suntem 18.

Lista cu persoanele va aparea in episodul de......Craciun ;)

zgubi1 spunea...

Asta inseamna aproape plata integrala pt 3 nopti, pt 18 persoaNE (ma rog cifra exacta
este 2,96 296 296 .... nopti)

Ioana (Abe) spunea...

cand ne vedem sa iti dam banii? sau cui dam banii?

zgubi1 spunea...

gipsy cu alina!!!!!

Ana - Maria spunea...

si noi :D ( eu cu Eugen) ne alaturam pt a serba Pastele.

Ura spunea...

Iata lista cu persoanele care au confirmat pana acum:
Iubita + subsemnatul
Daciana + Vlad
Alexandra + Cola
Nicole + Giolgau
Anuta + Eugen
Abe + Alex
Iustin
Cristinelu
Groapa
Adina
Gica
Varu Sorin
Raisa
Stalp
+ cei trei prieteni ai lui Abe
Total 23 persoane

As propune sa ne vedem miercuri in Iron City pt a strangerea fondurilor necesare cazari.

mushu's blue world spunea...

si eu, si eu...

vin si eu :)

Fram spunea...

hai, ma, ca ma bag si eu...ce naiba! nu v-am mai vazut pe toti la un loc de nu mai tin minte cand...:D

Coltz spunea...

k, vin si eu ( in principiu vin, depind de nishte probleme de casa, firma, soare, mare....de astea)
ne vedem in Iron dupa caft-ul de diseara.

Cristinelu' spunea...

Caft, pentru unii, Aikido pentru altii :D P.s. nu mai posteaza nimeni pe blog ul asta? Trebuie iar sa va amintesc de role? :D O sa incerc cand ma lasa lenea sa adun niste preturi la role si echipament. Over and out :P

Cristinelu' spunea...

P.s. la P.s. Abia astept sa ne ciocnim O O 'le la munte :D

Ura spunea...

Salutare.
Revin cu o ULTIMA lista:

Iubita + subsemnatul
Daciana + Vlad
Alexandra + Cola
Nicole + Giolgau
Anuta + Eugen
Abe + Alex
Alina+ Gipsy
Iustin
Cristinelu
Groapa
Adina
Gica
Varu Sorin
Raisa
Stalp
Fram
Ioana Munteanu
Ionica
cei trei prieteni ai lui Abe
si Coltz??? (sa nu te superi ca te-am trecut asa dar nu stiu cine esti)
Total 29 de persoane.
Eu unul as declara lista inchisa, tinand cont si de nr de paturi (daca nu ma inseala memoria 15 sau 16 paturi duble)

zgubi1 spunea...

NAshule!!!!! Coltz e fratimiu :))!!!!!

Ioana (Abe) spunea...

:))))))))) Suuuuper tare!!!! Ia sa-l prezinti mai bine mai! Ca il mai confunda lumea :P

Unknown spunea...

Mai sunt locuri? Ca vin si eu cu prietena.

encarta spunea...

eu , Nicole, am de facut urmatorul anunt, in speranta ca nu va supara pe nimeni.
Vin cu bucurie in Garofita, am achitat deja, numai ca vreau sa va rog un lucru:
exista o camera de 4 locuri in care, din motive absolut MEDICALE,vreau sa solicit 2 locuri. nu e vorba de a ocupa locuri mai confortabile, de a ma baga in fata etc. eu sunt polialergica. un simplu spray sau parfum absolut infofensiv pentru 99% dintre voi, pentru mine poate insemna un agent alergen destul de dur.
este o realitate zilnica. eu inca nu m-am plictisit de ea, dar sper sa se fi plicitsit ea de mine.
de aceea solicit sa dorm intr-un loc cu mai putine persoane, pentru a reduce nr alergenilor. nu este gluma.nu vreau sa nominalizez, dar o parte din cei care merg stiu de aceste probleme ale mele. nu vreau ca prezenta mea si solicitarea acesta sa strice bunadispozitia cuiva. daca macar o persoana nu e de acord, atunci dorm la cort,pentru ca nu vreau sa ratez gasca.nu-i suparare.
va multumesc pentru intelegere.
nicole

Ioana (Abe) spunea...

din motive medicale scoatem unu din cei 3 prieteni ai lu' Abe dar il adaugam pe Thor la lista! :)

Cand si unde ne vedem sa stabilim cum facem cu mancarea si bautura?

Michelle spunea...

Cred ca saptamana viitoare o sa ne
intalnim, in formatie completa ,pt. a discuta despre ce luam si cam cat ne va costa.Ramane sa stabilim, de comun acord, cand si unde o sa ne vedem.

Ioana (Abe) spunea...

Ok! Dupa ce stabilim ce si cum propun sa tragem postul mai in fata sa fie vizibil si sa stabilim si care cu ce/cine/cand vine!