miercuri, 15 aprilie 2009

Ghid Paste


Harta traseelor rutiere la alegere (pt a o vedea in original, mai detaliat se gaseste la urmatoarea adresa pe net: harta)

Legenda:
Traseu rosu (cel mai scurt): Buc-Targoviste (centura) - Stoenesti (drumul spre Campulung) - Dragoslavele (drum partial asfaltat) - Podul Dambovitei- Satic (Cascoe)(druum de tara) : Se lasa masinile dupa pod si pe urma pe jos o ora, remarca valabila si pentru restul variantelor.
Traseu galben: Buc-Pitesti (A1) - Campulung - Rucar - - Podul Dambovitei - Satic
Traseu albastru (daca aveti drum pe acolo): Buc-Ploiesti-Busteni-ParaulRece-Rasnov-Bran-Moeciu-Podul Dambovitei - Satic
Mov : Bucata drum ce se va parcurge cu rucsacul in spate
Bulina Verde: Cabana Garofitza


Pt: GPS (coordonatele sunt luate cu google earth sper sa fie bune):
Long:40gr30'23.55''N / Lat:25gr09'50.83'' E

Pt lista masinilor il asteptam pe Ura
Articole in legatura cu acesta: Paste! si Paste!!!!!!

13 comentarii:

Ioana (Abe) spunea...

Ce detaliat! Cata atentie! Cata organizare! Multumim multumim!
Eu pot sa spun de acum ca ii am in masina pe: Mine, Alex, Ionica, Bodhi si Thor :) Plecam la 2 - 3 dupa-amiaza din Bucuresti.

Ana - Maria spunea...

In masina mea suntem 4: Eugen, Alina, Gipsy si moa. Sper sa plecam la 16 din Bucuresti.

Crisa spunea...

La Sorin in masina suntem: Sorin, Crisa (eu) si Elena cu plecare vineri dim.

adina spunea...

Suntem 4 persoane in masina (Cristi, Groapa, Razvan si Adina). Plecarea va fi, din pacate, atunci cand voi reusi sa scap de la munca. Nu am o ora exacta dar ma dau peste cap sa fie una cel putin de bun simt.

Crisa spunea...

si mai am o nedumerire, sa imi iau si coltarii, pioletii si plasticii? facem si vre-o tura sau vegetam 3 zile?

Actzipild spunea...

La mine in masina (Fritz) sunt 3: Anca, eu si Fram. Plecam vineri cel tarziu la 5, asta daca nu reusesc sa o sterg pe la un 2-3.

zgubi1 spunea...

gica e singur pana una alta

zgubi1 spunea...

ok: alte masini...sa vedem: Jan (intra si iustin la ei in masina), roxana (raisa, stalp), emanuel (nicolle) . cam atat imi aduc aminte acum . bodo cu ani sunt de azi increasta asa ca pe ei nu-i punem la socoteala

Alexz spunea...

Numa sa nu va luati dupa coordonate ca ajungeti in mare :)).

Alexz spunea...

CBGAROFITA - Cabana Garofita Pietrei Craiului - Afişează | Afişează in Google Earth
Latitudine: 45.51343, Longitudine: 25.17325, Altitudine: 1098
Punct asociat: Cabana Garofita Pietrei Craiului

zgubi1 spunea...

bine bre....las ca ajungeti de 1 mai:)

Ioana (Abe) spunea...

am gasit o frontala in patul in care am dormit noi (langa usa in camera de 8 paturi)! O revendica cineva???

Ioana (Abe) spunea...

si oameni buni vreau si eu ftp-ul sa pun pozele...si sa iau altele! :)