marți, 3 martie 2009

Iesire Curmatura

Ultimele stiri si ultimele probleme.....




In urma contactarii staff-ului cabanei Curmatura (foto dreapta), am aflat inca de vinerea trecuta ca nu exista suficiente locuri pentru a acomoda toti ZgubiDoritorii, asa ca am venit cu urmatoarele alternative...........




1. Cabana Cuca - am vb aseara cu cabanierul si asteapta grup in weekend (au facut rezervarea de 2 saptamani), mai vb si miercuri seara cu el in caz ca acest grup se razgandeste (greu de crezut, dar s-a mai vazut) (autogospodarire)




2. Cabana Garofita - trebuie vorbit cu Nea Gogu, ideea e ca sunt multi care au mai fost acolo si nu prea au chef sa mai mearga inca odata. (autogospodarire)


3. Cabana Gura Raului - e la iesire din Zarnesti , se ajunge f usor, se poate face o tura pana in Curmatura (cateva ore de plimbare fara bagaj), doar ca nu prea e atmosfera de cabana.




Diseara , incepand cu ora 8 , la Scoala de Folk, ne vom intalni sa discutam variantele si sa ajungem la o concluzie de principiu in acesta problema (unde/cum/cati/etc) . Deci nu ratati...

7 comentarii:

Onixa spunea...

Amanam Curmatura si veniti in Hasmas ce ziceti? Pup la voi

mushu's blue world spunea...

pro hasmas si eu.
pentru we asta am buget de austeritate. :(
dar distractie placuta pentru cei care vor iesi pe undeva prin muntii patriei.

zgubi1 spunea...

Avand in vedere ultimele evenimente, cat si ultimele facturi si alea alea, cred ca reunim evenimentul intitulat CURMATURA cu evenimentul PIATRA SINGURATICA. Adica pana la urma weekendul asta stam acasa si pe urmatorul ne facem de cap (mai intra niste bani pana atunci, mai sunt si alti oameni care pot, plu argumentul forte NU AM FOST NICIODATA IN HASMAS)

Unknown spunea...

Eu propun Lacul Rosu, Sarmizegetusa, Ceahlau...ce mi-e Hasmas ce mi-e locatiile astea, tot la aia se ajunge, pleci ca sa ai de unde te intoarce, numai drumul pana in Balan dureaza vreo 6 ore cu masinile, daca e aglomerat poate chiar mai mult. Dupa care urmeaza inca vreo 2 ore jumate 3 de Glajaria reloaded.Zau ca nu e iesire de weekend si nu merita, oricat ar fi de frumos (ca este, recunosc)

Unknown spunea...

nu vreti voi mai degraba sa facem de pe acum rezervare in curmatura?

Onixa spunea...

Da asa este drumul e lung dar faci cam 5 ore in conditii de trafic acceptabile si urcusul dureaza 2 ore si e cam ca pana in curmatura ca si grad de dificultate. Merita frumusetea locurilor. Locul ala e deosebit si nu sunt subiectiva in ciuda aparentelor.

mushu's blue world spunea...

oameni buni, nu este prezenta obligatorie.
cine isi doreste sa vina, vine.
chiar poate fi tura de we, dupa cum am mai spus o data.
pentru cei ce pleaca cu masini, se poate pleca sambata foarte devreme. si cei care chiar vor ajunge isi vor da seama ca a meritat efortul.