miercuri, 4 martie 2009

OM BUN

Aseara am fost la Scoala de Folk in El Grande Commandante. Am avut placuta surpriza de a descoperi o formatie cu totul deosebita, formatia Om Bun din Brasov. Voi incerca sa rezum in cateva cuvinte cum i-am perceput eu. Desi au inceput la ora 22:00 sa cante, au aprins publicul imediat cu cantece foarte bine lucrate si cu o prezenta scenica deosebita. Stiu ca atunci cand m-am uitat la ceas am ramas inmarmurit ca au trecut, pe nesimtite, aproape 2ore. Pe la ora 1:00 a decis Iubita ca e timpul sa plecam si va spun sincer , ca daca era dupa mine , nu m-as fi miscat de acolo, dar asta e viata de barbat insurat, trebuie sa mai asculti din cand in cand si de sotie. Pana atunci alaturi de cei din trupa Om Bun (Codrut, Mihaela si de curand Mitza) a ajuns si Stefan Tivodar si astfel atmosfera a devenit cu totul aparte (pentru cei care stiu locul si au mai fost - seara s-a mutat de la subsolul -2 la subsolul -1, si a fost in paralel cu seara de karaoke care avea loc pe vechea locatie) astfel incat au existat multe persoane care au urcat un nivel pentru a-i vedea si asculta. Nu stiu ce s-a mai intamplat in continuare, dar mi-e teama sa intreb ca nu cumva sa imi para si mai rau ca am plecat.

2 comentarii:

Unknown spunea...

draga zgubi boss, fi atat de dragut si data aviatoare cand te mananca ghearele sa scrii cronica alternativa, pune-o matale pe blogul scolii de folk, ca nu dijaba iesti membru component al respectivei manifestari pseudo-artistico-zgubilitice :)
iti zic eu ce s-a mai intamplat, au mai cantat oamenii buni, s-a mai bagat un pink floyd cu tivodar si la 1 ne-am retras in sunete de "dimineata devreme" :)
o sa fac si eu o cronica pe blog, insa data viitoare o faceti voi :p

Unknown spunea...

scuzati greselile de tastare, azi mananc litere, cratime si denaturez cuvinte :) o fi de la primavara?:D